Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie vier grote bereiksonderzoeken in CrossMedia:Tijd

NLO, NOM en SKO en het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) presenteren donderdag een nieuwe strategische planningstool.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op basis van CrossMedia:Tijd 2015 kunnen voor het eerst crossmediale bereiksanalyses worden gemaakt op basis van de marktstandaarden voor tv, radio, print en internet. Ten behoeve van mediaplanning kan over alle mediumtypen heen worden berekend wat het unieke bereik is van een medium, van een titel, zender, website of app en hoe groot de overlap is. Daarbij kan ook worden bekeken wat de prestaties zijn van clusters van titels die horen bij een bepaalde mediaexploitant. Naast bereik is ook het aantal contacten opgenomen in de te rapporteren metrics.

related partner content for mobile comes here

CrossMedia:Tijd is vooral bedoeld voor mediaplanners en strategen die vanaf nu hun mediaplan en -advies kunnen onderbouwen met crossmediale bereiksanalyses gebaseerd op de heersende standaarden in mediabereiksonderzoek. Omdat de data zijn verrijkt met een groot aantal profielkenmerken, kunnen verschillende doelgroepen worden aangemaakt en nader worden geanalyseerd.

Johan Smit, directeur PMA/Platform Media Adviesbureaus: &;Voor mediabureaus zijn de afzonderlijke bereiksonderzoeken van grote waarde. Tot nu toe was je voor het plannen van crossmediale campagnes op verschillende instrumenten en niet altijd samenhangende bronnen aangewezen. CrossMedia:Tijd is een geweldige stap voorwaarts, vooral omdat de standaarden die wij als media-adviesbureaus gebruiken aan de basis liggen van de fusie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in