Overslaan en naar de inhoud gaan

DWDD aan kop in bereik, Pauw actiefste volgers

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top-3 wordt deze week gedomineerd door actualiteitenprogramma&;s. De Wereld Draait Door gaat aan kop met een Twitter bereik van 78.130 en maar 373.008 gerelateerde impressies.

related partner content for mobile comes here

Op twee zien we Pauw met een bereik van 71.240 en maar liefst 848.053 impressies. Dit forse aantal weergaven tweets lijkt veroorzaakt te worden door een relatief hoog aantal actieve Twitteraars (1.822 versus 730 bij DWDD) en een flink aantal tweets over het programma (ruim 4.106). RTL Late Night maakt de top-3 compleet met een bereik van 70.120.

Lekker Nederlands is nieuwkomer in de lijst met een bereik van 67.001.

Zie voor meer cijfers bij , o.a met ranking op zenderniveau en een uitsplitsing tv- en sportprogramma&;s.

De tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter Impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal aantal personen dat weets over de specifieke uitzending heeft gezien. Impressies geeft het aantal tweets dat over de specifieke uitzending is gezien. Twitteraars betreft aantal unieke personen dat over de specifieke uitzending of zender heeft getwitterd  en tweets geeft het aantal Twitter berichten dat betrekking heeft op de specifieke uitzending of zender.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in