Overslaan en naar de inhoud gaan

Open Now maakt eerste werk voor Queens

Queens lanceert nieuw assortiment diepvriesvis met animatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de video-animatie ligt de nadruk op handig innovaties en een gemakkelijke bereidingswijze. Daarmee wordt ingespeeld op de behoefte van de consument om vaker vis te willen eten. -header-2" target="_blank">Open Now ontwikkelde hiervoor een A-merk campagne, die moet laten opvallen in het drukke diepvriessegment.

related partner content for mobile comes here

De verschillende campagne-aspecten - van concept tot productie - zijn onderzocht op het bereiken van een maximale effectiviteit. Hier zijn verschillende hoogwaardige onderzoeksmethodes voor gebruikt, waaronder .

Het concept &;Fish and Tricks&; wordt bij elk producteigen handigheidje gebruikt als haakje - een trucje die de consument helpt om gemakkelijk, vaker vis te eten. Daarbij is een frisse en grafische aanpak uitgewerkt, die is afgeleid van de nieuwe verpakkingen voor maximale herkenbaarheid in het diepvriesschap.

De campagne voor Queens is de eerste campagne waarmee Open Now - voorheen LaMarque - mee naar buiten komt.

Credits:
BUREAU: Open Now
CREATIE: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
REGIE en ANIMATIE: Hylke Kuyper, Raphael Bartels, Remi Tjon Ajong
ACCOUNT: Caroline van Kempen
MUZIEK: Michiel Borstlap
GELUID: Park Studio
RESEARCH: Motivaction, Neurensics

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in