Overslaan en naar de inhoud gaan

Bose viert 50-jarig jubileum met interactieve documentaire

MediaMonks maakt van docu 'Dream + Reach' een online experience.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dream + Reach werd in oktober 2014 gepubliceerd ter ere van de vijftigste verjaardag van het audiobedrijf.

related partner content for mobile comes here

Aan de korte documentaire - gemaakt door Academy Award-winnaar Morgan Neville - is een &;interactieve laag&; toegevoegd, die toegang geeft tot informatie en archieven die nog niet eerder zijn gedeeld door . Met de interactieve documentaire wil Bose zijn verhaal bekender maken onder het grote publiek.

MediaMonks
De interactieve vertaalslag is gerealiseerd door , die met de interactieve functionaliteiten wil laten zien hoe film en technologie elkaar kunnen versterken. De vernieuwde documentaire is gemaakt in de huisstijl en design van de website van Bose.

&;De documentaire en de bijbehorende site zijn ontwikkeld om mensen het verhaal van Bose te laten ontdekken, en om extra informatie te bieden waar de kijker dat wil.&;, aldus Jouke Vuurmans, Executive Creative Director MediaMonks. &;Alles wat je ziet in de documentaire is digitaal verrijkt met extra content die je meer leert - en vertelt - over het verhaal en de wetenschap achter Bose&;s bekendste producten&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in