Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk herpositioneert Bello Limoncello

Het creatieve bureau ontdoet het drankje van zijn truttige imago.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De herpositionering bestaat onder andere uit een nieuwe website, vernieuwd design en shotglazen waarmee het mannelijke karakter van de likeur wordt benadrukt. In de drank zelf zit minder suiker en meer alcohol.

related partner content for mobile comes here

Vier jaar geleden bracht de likeur al op de markt, met een focus op het mannelijke publiek. Mede door het aantrekken van een investeerder, besloten de partners om onder andere de communicatiecampagne te intensiveren.

Onderdeel van de communicatiecampagne is de focus op horeca, waar mannen de likeur niet meer als digestive, maar als shot moeten gaan drinken. Daarnaast gaat sponsordeals aan, met een aantal bekende artiesten uit het Amsterdamse uitgaansleven om zo de bekendheid te vergroten.

&;Ontwikkeling eigen producten, versterkt creatieve vrijheid&;

‘Wij bedenken naast campagnes voor klanten, zo nu en dan ook eigen producten&;, aldus Reinier Steures, partner bij Natwerk. &;Zo bedachten we onder andere Bacon Hagelslag en Broesko (een Lambroesko) die binnenkort bij de Albert Heijn in de schappen ligt. Wij willen met het ontwikkelen van eigen producten de creatieve vrijheid binnen onze creatieve afdeling versterken. Maar daarnaast is het voor ons ook een manier om met klanten mee te kunnen denken op productniveau.’

Op dit moment wordt Bello Limoncello bij vijftig horecagelegenheden verkocht. Afnemers zijn onder andere het Conservatorium Hotel, Cafe MOJO, Restaurant Mata Hari en binnenkort Ron Blaauw Gastro Bar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in