Overslaan en naar de inhoud gaan

Carlsberg haakt in op 'beach body'-rel

Carlsberg brengt humor in de discussie rondom Protein Worlds controversiële campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe advertentie van Carlsberg vraagt voorbijgangers in drie metrostations in Londen of ze &;beer body ready&; zijn.

related partner content for mobile comes here

Daarmee haakt Carlsberg in op de campagne van Protein World met de tekst &;are you beach body ready?&; die inmiddels is verboden nadat er honderden klachten binnenkwamen.

Senior brandmanager van Carlsberg, Dharmesh Rana, geeft aan puur te willen profiteren van de media-aandacht die er op dit moment is om hun merkwaarden te tonen. &;Wij focussen ons op slimme, ingenieuze marketingactiviteiten die consumenten laten zien dat we op de hoogte zijn en dat het merk even gevat is als de Carlsberg-drinkers zelf&;, aldus Rana.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in