Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child veilt ontmoeting met Marco Borsato, Bijl PR helpt met publiciteit

Warchildveiling.nl is in samenwerking met Speurders.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijl PR gaat War Child helpen aandacht te creëren voor hun activiteiten in Nederland. Het Rotterdamse bureau zet zich in voor het realiseren van publiciteit rondom een veiling die War Child in samenwerking met Speurders.nl organiseert. Vanaf woensdag 29 april kunnen mensen via bieden op items en ervaringen zoals bijvoorbeeld een parachutesprong met Tygo Gernandt of een persoonlijke kennismaking met Marco Borsato na een Symphonica in Rosso concert.

related partner content for mobile comes here

De opbrengst van de veiling gaat naar het werk van War Child. Meer dan 200 miljoen kinderen leven wereldwijd in gebieden met een gewapend conflict. Daarom is er hulp nodig. Peter Schouten van War Child: ‘We zijn heel blij dat Bijl PR zich op vrijwillige basis inzet voor War Child. We maken graag gebruik van hun expertise en netwerk om aandacht te vragen voor onze speciale projecten. Alle hulp om aandacht te krijgen voor ons werk is van ongekende waarde. We hebben die aandacht hard nodig om kinderen in oorlogsgebieden te kunnen blijven helpen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in