Audax Publishing realiseert groei op de advertentiemarkt
De netto-omzet groeide in het eerste kwartaal met 15,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Audax Publishing-directeur Ivo Janssens 'een bijzondere prestatie aangezien de netto-omzet van de gehele markt in dezelfde periode met 15,2 procent daalde.'
Janssens: ‘We zijn met een relatief klein team bezig om te bewijzen dat er ondanks de moeilijke markt toch nog mooie stijgingen te realiseren zijn. Steeds meer adverteerders willen graag met Audax Publishing in zee gaan, omdat wij graag met hen meedenken en multimediaal zeer flexibel kunnen zijn.'
Audax Publishing is uitgever van titels als Vriendin, Weekend, Party en Santé.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid