Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse topman heeft beste imago bij Duitse media

Marijn Dekkers van farmabedrijf Bayer staat het er beste op bij oosterburen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marijn Dekkers, de Nederlandse topman van farmabedrijf Bayer, heeft het beste imago van de ceo´s van de Duitse beursgenoteerde bedrijven.

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit een media-analyse van  Unicepta Medienanalyse. Dit bureau spitte in opdracht van de  Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung meer dan 11.000 nieuwsberichten door over de topmannen en –vrouwen van ondernemingen die zijn genoteerd aan de DAX, de Duitse tegenhangen van de AEX

Omstreden uitspraak kankermedicijn

Uit de verkiezing is op te maken dat de commotie over een over kankermedicijnen niet aan de hem is  gaan kleven. Dekkers zei begin vorig jaar  dat een medicijn tegen kanker niet is gemaakt voor de Indiase markt maar ‘voor Westerse patiënten die het kunnen betalen’.

Ondanks hevige kritiek op zijn statement bleef Dekkers er achter staan.

Na Dekkers eindigden  Kasper Rorsted van Henkel en  Norbert Reithofer van BMW op een tweede en derde plaats.

De Top 10:

1. Marijn Dekkers, Bayer
2. Kasper Rorsted, Henkel
3. Norbert Reithofer, BMW
4. Dieter Zetsche, Daimler
5. Michael Diekmann, Allianz
6. Matthias Zachert, Lanxess
7. Karl-Ludwig Kley, Merck
8. Norbert Steiner, K + S
9. Reto Francioni, German Stock Exchange
10. Martin Winterkorn, Volkswagen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in