Overslaan en naar de inhoud gaan

Imme Rog leidt vernieuwd SIRE-bestuur

Stichting Ideële Reclame heeft een nieuwe voorzitter en vier nieuwe bestuursleden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Imme Rog (Managing Director Goede Doelen Loterijen), sinds 1 jaar actief als vice-voorzitter, vervangt Jack de Graaff (executive consultant/voormalig CEO van Publicis), die de afgelopen vier jaar voorzitter van SIRE was.

related partner content for mobile comes here

De vier nieuwe bestuursleden zijn: Yvette Belt-Beekman (Manager Marketing Communicatie KPN), Antoinette Hoes (Head of Strategy DDB & Tribal Worldwide), Paul Kroef (Algemeen Directeur Ara en Doom&Dickson) tevens vice-voorzitter SIRE,  

en Adriaan Thierry (directeur marketing, formule & online Albert Heijn).

Unilevers Annemarieke de Haan stapt uit het bestuur vanwege haar vertrek naar het buitenland. Zij is nu Vice President Personal Care Indonesia Unilever. Daarnaast traden af: Hans Peters (Commercial Director bij NS Reizigers) en Ole Christern (Managing Director/founder N=5).

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.

De zittende bestuursleden zijn: Sabine van Aken (Communication Director Ster), Dolly van den Akker (Brand director Glossies & Entertainment Sanoma Media), Bas van Berkestijn (CEO Woedend!), Ingo Heijnen (CEO, The Netherlands/Sr. Vice President Operations, Europe Hill+Knowlton Strategies), Diederick Hillenius (Creatief Directeur Selmore), Ludovic van Mierlo (Client Services Director OMD Nederland), Peter Mulder (Director Marketing Research Intomart GfK), Astrid Prummel (Hoofdredacteur Adformatie), Ernst Jan van Rossen (Creatief directeur/partner TBWA\NEBOKO), Ton Rozestraten (CCO RTL Nederland) en Marc de Vries (Country Manager Twitter).

Imme Rog over het afscheid van Jack de Graaff: ‘Jack heeft SIRE met veel elan én succes door niet de makkelijkste reclame-jaren geloodst. Campagnes als “Handen af van onze hulpverleners”, “Psychisch ziek”, “Kinderen in een scheiding” en “Praat met je kind over porno, voordat internet het doet”, hebben grote impact gehad.’

Op de foto vlnr: Paul Kroef, Adriaan Thierry en Yvette Belt-Beekman (niet op de foto: Antoinette Hoes)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in