Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes in contact met toekomstige miljonairs.

Mercedes-Benz zoekt contact met de 'Y-generatie' middels een exclusieve online community. Dit om inzicht te krijgen binnen een jongere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website, , is een zeer exclusief forum waar je alleen toegang toe krijgt middels een uitnodiging. Het forum gaat de dialoog aan met een jongere doelgroep en moet hen inspireren de toekomst van het merk vorm te geven. In de loop van volgende week komt er ook een tweede site die vooral de 'oudere' Mercedes rijder moet bereiken.

related partner content for mobile comes here

De site zal voornamelijk bestaan uit polls, questionnaires en live chats om deze nieuwe generatie beter te begrijpen, maar ook om hen een platform te bieden waar ze bevindingen en meningen over het merk kunnen delen.

Helaas heb ik de criteria niet kunnen vinden wanneer of hoe je in aanmerking komt voor een uitnodiging. De site zelf biedt een aantal vragen, maar geven bij mij nul op het rekest.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in