Overslaan en naar de inhoud gaan

Ouderwetse dm cryptiek

De komst van het nieuwe Raboblad WIJZER is op zich niet schokkend. Deze uitgave voor beleggers komt wellicht op een onverwacht moment. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarna kan ik het blad elke maand gratis blijven ontvangen. Als ik er geen prijs op stel kan ik een antwoordkaart terugsturen. Dat moet wel binnen enkele weken, dus voordat ik het tweede proefnummer heb gekregen.

related partner content for mobile comes here

Hoe maak je iets nodeloos ingewikkeld. Want er staat toch niks anders dan dat ik voortaan periodiek het blad WIJZER toegestuurd krijg, tenzij ik de bijgevoegde antwoordkaart terug stuur om aan te geven dat ik geen prijs stel op toezending. Maar het staat natuurlijk interessant. Woorden als kosteloos abonnement, drie proefnummers, daarna gratis het blad blijven ontvangen, doen voorkomen alsof ik een geweldige boffer ben. Zo voelt het allerminst in tijden van economische recessie.

Volgens mij heeft het blad geen andere functie dan mij als belegger een beetje tevreden stemmen.

Of dat lukt is de vraag. Als de beleggingsadviezen van Rabobank net zo cryptisch of weinig transparant zijn, als deze brief, dan heeft de bank wel een probleem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in