Brandbarometer: De vent of de tent
Deze week zijn er op het eerste oog weinig sensationele zaken te halen uit de Brandbarometer. De financiële crisis is inmiddels een…
Deze week zijn er op het eerste oog weinig sensationele zaken te halen uit de Brandbarometer. De financiële crisis is inmiddels een vanzelfsprekendheid geworden. De eerste drie plaatsen worden dan ook bezet door ING, Aegon en Fortis. Alsof het altijd zo is geweest. Ook de aandacht van online nieuwssites gaat dus vooral uit naar de wereld van het grote geld en alle gevolgen van de crash. Toch is er één aspect dat niet valt te missen: Op de vierde plaats staat de laatst overgebleven Nederlandse multinational, dankzij de aankondiging vorige week woensdag wie de opvolger gaat worden van Jeroen van der Veer als CEO. Inderdaad: Shell. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid