Printversie Ellegirl verdwijnt
De directie van Hachette Filipacchi Media heeft besloten haar titel Ellegirl in gedrukte vorm per direct te stoppen.
Dat meldt uitgever Luc van Os. Ellegirl bestaat sinds januari 2003. De betaalde oplage schommelde in die tijd tussen de 75.000 en 100.000. Hoewel het blad op de lezersmarkt dus succesvol was, bleek de interesse vanuit adverteerders in deze doelgroep (15- tot 19-jarigen) te klein om structureel winstgevend te zijn. De website daarentegen is met 175.000 unieke bezoekers wel zeer succesvol. Hachette blijft de doelgroep via de website en het forum (www.ellegirl.nl) blijven bedienen. Twee jaar geleden besloot Hachette Filipacchi Media US al om de Amerikaanse Ellegirl nog uitsluitend online voort te zetten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid