Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne ‘Geef hulpdiensten de ruimte’

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat start met de campagne ‘Geef hulpdiensten de ruimte’, die weggebruikers ertoe moet bewegen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne richt zich op alle weggebruikers. Wanneer er geen file is, zal een hulpdienst links passeren. Bij files of drukte op de weg heeft de hulpdienst ruimte op de vluchtstrook. Op plekken waar geen vluchtstrook aanwezig hebben hulpdiensten moeite om druk verkeer te passeren. Dan zullen ze voortaan proberen tussen de meest linker rijstroken door het overig verkeer te passeren. De campagne moet weggebruikers bewust maken deze nieuwe aanpak en van de noodzaak ruimte te bieden.

related partner content for mobile comes here

De campagne loopt van 3 november 2008 tot en met 14 december 2008 via verschillende media. Daarnaast zal Rijkswaterstaat permanente borden plaatsen om weggebruikers te attenderen.

De campagne is onderdeel van de campagne ‘Filevermindering’. Deze campagne om op korte termijn de doorstroming van het verkeer te verbeteren richt zich op het gedrag van weggebruikers. Andere onderwerpen in deze campagne zijn h et opzoeken van een parkeerplaats bij blikschade en het gebruik van de spitsstrook bij drukte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in