Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Marketing Excellence Awards bekend

De finalisten van de Marketing Excellence - voorheen de Nima Marketing Jaarprijs - zijn bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De award voor Marketing Excellence overall is bestemd voor hét marketingbedrijf van het jaar, opererend in de Benelux. De finalisten in deze categorie zijn Philips, Rabobank en SuitSupply.

related partner content for mobile comes here

De overige drie awards zijn zogenaamde impulsprijzen voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept, en zijn gekoppeld aan de thema’s van de Nima Marketingagenda. De finalisten in de categorieën Innovatie, Connected Customer en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen zijn:

Innovatie:· DSM, Marqt, Senz Umbrellas. Connected Customer: GeenStijl, Hi en TomTom. MVO: Greenwheels, TNT en Tony Chocolonely.

Tijdens het Marketing Excellence Event op 28 november worden de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in