Finalisten Marketing Excellence Awards bekend


De award voor Marketing Excellence overall is bestemd voor hét marketingbedrijf van het jaar, opererend in de Benelux. De finalisten in deze categorie zijn Philips, Rabobank en SuitSupply.
De overige drie awards zijn zogenaamde impulsprijzen voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept, en zijn gekoppeld aan de thema’s van de Nima Marketingagenda. De finalisten in de categorieën Innovatie, Connected Customer en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen zijn:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInnovatie:· DSM, Marqt, Senz Umbrellas. Connected Customer: GeenStijl, Hi en TomTom. MVO: Greenwheels, TNT en Tony Chocolonely.
Tijdens het Marketing Excellence Event op 28 november worden de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid