Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft wil Yahoo niet meer

De Amerikaanse softwaregigant Microsoft is niet meer geïnteresseerd in een overname van Yahoo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Microsoft-topman Steve Ballmer meldt dat een samenwerking nog wel mogelijk is. lonkte de voorbije dagen uitdrukkelijk naar Microsoft, nadat het internetbedrijf de reclamedeal met had zien stranden.

related partner content for mobile comes here

Yahoo-topman Jerry Yang zei vervolgens dat 'alle opties openliggen'. De woordvoerder van Yahoo ging een stap verder. Hij verklaarde dat het internetbedrijf openstaat voor gesprekken met Microsoft. 'We geloven dat een overname van Yahoo! de beste optie is voor Microsoft.'

Maar Microsoft is niet van plan opnieuw een bod uit te brengen. 'We hebben dat achter ons gelaten', aldus Ballmer tijdens een conferentie in Sydney. 'Omkeren en een bod opnieuw bekijken interesseert ons niet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in