Overslaan en naar de inhoud gaan

Motivaction neemt Foquz Etnomarketing over

Onderzoeksbureau Motivaction neemt alle onderzoeksactiviteiten van Foquz Etnomarketing over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de strategische overname zegt Motivaction de onderzoeksknowhow op het gebied van Nieuwe Nederlanders en hun mediagebruik in het bijzonder te versterken. Het bureau beschikt nu over de database van het Mediaonderzoek Allochtonen met uitgebreide gegevens over het bereik van cultuurgebonden en reguliere media. In het Mediaonderzoek Allochtonen, dat sinds 2002 op continue basis wordt uitgevoerd, zijn bladen, websitebezoek, radiozenders en radioprogramma's, tv-zenders en tv-programma's opgenomen. Verder heeft Motivaction de beschikking over het complete archief met onder meer onderzoeksresultaten over Nieuwe Nederlanders en hun gedrag ten aanzien van bijvoorbeeld financiële dienstverleners, charitatieve instellingen en FMCG. Door de koppeling van de onderzoeks- en mediagegevens aan de EtnoMentality-database van Motivaction, is het onderzoeksbureau naar eigen zeggen in staat om nog meer verklarings- en voorspellingskracht te genereren voor een belangrijke groep consumenten. Foquz Etnomarketing heeft ruim 12 jaar bestaan als zelfstandig onderzoeks- en adviesbureau met diensten op het gebied van Nieuwe Nederlanders. Motivaction zegt in Nederland marktleider in etno-onderzoek te zijn.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in