Consument bestelt online gemiddeld 2,8 magazines
De eerste virtuele tijdschriftenkiosk die is aangesloten op het Sellvia-platform is AKO.nl. De cijfers betreffen dan ook de verkopen van de afgelopen drie maanden via AKO.nl.
Het cijfer van online gemiddeld 2,8 magazines per keer staat gelijk aan een gemiddeld orderbedrag van 13,10 euro exclusief BTW. Daarnaast concludeert Sellvia dat de koper het geen bezwaar vindt om 1,95 extra te betalen voor verpakking en verzending. Dit bedrag betaalt men per order, ongeacht het aantal tijdschriften.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVan de bezoekers aan de tijdschriftenkiosk van ako.nl gaat uiteindelijk 3 procent over tot de aankoop van tijdschriften. Sellvia-oprichters Marcel Disberg en Henk Bemboom verwachten de conversie te kunnen verhogen door onder andere een betere rubricering van het assortiment. De ontwikkeling hiervan is klaar en wordt een dezer dagen ingevoerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid