Online marketingacties scoren goed bij vijftigplussers
Afgelopen week lanceerde Plus Magazine het Plus Stedenspel, een 'viraal spel' waarbij bezoekers moeten raden welke stad op een foto wordt afgebeeld. Meedoen kan zo vaak de vijftigplusser wil, tips krijgt men alleen door vrienden uit te nodigen. De actie werd uitgezet in een nieuwsbrief aan 75 duizend PlusOnline-bezoekers. Daarmee werd in een week 400 duizend pageviews gehaald.
In juli/augustus scoorde PlusOnline.nl ook al ruim 18.000 deelnemers bij de door haar georganiseerde puzzelmarathon. Plus zegt hiermee te bewijzen dat vijftigplussers wel degelijk via online acties te bereiken zijn. Online acties zorgden ervoor dat PlusOnline.nl in minder dan een jaar groeide van 25 duizend unieke bezoekers in augustus 2007 naar 150 duizend unieke bezoekers in de afgelopen maand. Een groei van 500 procent.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaPlusOnline.nl zegt dat het met dit viraal spel een nieuwe dimensie aan virale marketing toevoegt. ‘In plaats van de drie g's grof, geil en grappig, moet virale marketing voor ouderen vooral gezellig zijn.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid