Jongeren zijn ongrijpbaar
Tien jaar geleden hoefden marketeers die zich op jongeren richtten niet verder te kijken dan één kanaal: MTV. Nu leidt veranderd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om de jongerenmarkt te bereiken, moeten merken -behalve nog steeds MTV- andere media en technieken inzetten: andere zenders, ervaringsmarketing, sociale netwerken enzovoort.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En dat liefst op een geïntegreerde en complementaire manier. Jongeren hebben tegenwoordig een individuele band met reclame en marketing. Wie de jeugd in de allerkleinste segmenten weet te verdelen (en jongeren daarin weet aan te spreken) heeft de toekomst.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid