Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren zijn ongrijpbaar

Tien jaar geleden hoefden marketeers die zich op jongeren richtten niet verder te kijken dan één kanaal: MTV. Nu leidt veranderd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de jongerenmarkt te bereiken, moeten merken -behalve nog steeds MTV- andere media en technieken inzetten: andere zenders, ervaringsmarketing, sociale netwerken enzovoort.

related partner content for mobile comes here

En dat liefst op een geïntegreerde en complementaire manier. Jongeren hebben tegenwoordig een individuele band met reclame en marketing. Wie de jeugd in de allerkleinste segmenten weet te verdelen (en jongeren daarin weet aan te spreken) heeft de toekomst.

Bron: Marketing News

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in