Overslaan en naar de inhoud gaan

PricewaterhouseCoopers: tipping point mobile advertising is bereikt

PricewaterhouseCoopers bracht de mobile advertisingmarkt in kaart en komt tot 4 drivers die zorgen voor groei in mobile advertising. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het onderzoek ‘How to capitalize mobile advertising in a consumer-centric world’ meent PWC dat de consumenten steeds minder bereikbaar en steeds kritischer worden, maar dat de ontwikkelingen in techniek juist steeds meer mogelijk maken voor adverteerders.

related partner content for mobile comes here

PWC onderscheidt 4 drivers voor groei in mobile advertising:

Inmiddels heeft 43 procent van de Nederlanders de beschikking over een 3G enabled smartphone, aldus PWC. Mobile advertising was eerst afhankelijk van voldoende penetratie, maar de tipping point is nu wel bereikt.

Mobile advertising krijgt de komende tijd steeds meer een plek in de mediamix van de adverteerder, maar zeker ook in de consumer lifestyle.

De Nederlandse mobiele advertisingmarkt is nu nog het domein van lokale aanbieders. PWC ziet nog geen internationale partijen, maar die komen zodra de markt hier echt openbreekt, zo voorspelt PWC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in