Overslaan en naar de inhoud gaan

'Spaaroorlog in dagbladen'

Veel vooraanstaande banken, maar ook pensioenfondsen hebben deze weken een ware spaaroorlog ontketend in de dagbladen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als reactie op de internationale kredietcrisis zijn deze financiële instellingen nu hard op zoek naar geld. Met de campagnes probeert men consumenten te motiveren om hun spaargeld tegen een hoge rente weg te zetten. De banken kiezen hierbij massaal voor dagbladen en investeerden flinke bedragen, zo meldt NRp Dagbladen.

related partner content for mobile comes here

Partijen als de IJslandse bank IceSave, maar ook ABN Amro, DSB Bank, PGGM, Friesland Bank, Garanti Bank en Rabobank zoeken de krant op voor hun renteboodschap. Tom Tempelman, algemeen directeur van NRp Dagbladen reageert: 'Deze spaaroorlog onderbouwt nogmaals dat dagbladen uitermate geschikt zijn om snel te reageren op ontwikkelingen in de markt. In de maand september hebben ze in de regionale dagbladen alleen al voor ruim zeven ton geadverteerd met spaaradvertenties. Je ziet dat deze adverteerders reageren op elkaars advertenties en dat ze daarmee goed opvallen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in