Doel heiligt de middelen?
Hoe bereik je wat extra gratis publiciteit? Je schopt in je reclame-uiting tegen het zere been van een ander. Die gaat dan naar de Reclame…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Q-Music haalt nu deze communicatieve oude koe uit de sloot met Ruud de Wild. Die lijkt in reclames sprekend op Christus (afgebeeld als 'Heilig Hart').
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Of in deze casus er nu wel of niet mensen onnodig gekwetst zijn, vind ik minder interessant. Wat ik wel belangrijk vind, is dat bureaus en adverteerders elkaar moeten uitdagen creatiever te zijn dan keer op keer hetzelfde trucje uit te halen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Reclame Code Commissie zou hier zelf ook een rol in kunnen spelen. Zij zouden een manier moeten vinden om niet steeds voor dit karretje gespannen te worden. Zie ook een eerder blog uit 2006 hierover: Reclame maken via de Reclame Code Commissie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid