Voorkennis door FD Outlook


FD Media Groep lanceert een nieuw management magazine: FD Outlook.
FD Outlook moet de lezer (doelgroep: CEO's en managers) met name toekomstvisie, ideeën en opinies bieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Wat morgen gebeurt, staat nu in FD Outlook', zegt Antoinette de Ridder, uitgever.
'FD Outlook is nadrukkelijk gericht op de toekomst. Het gaat over trends en wat die voor zakelijke en politieke leiders kunnen betekenen', aldus Jan Fred van Wijnen, hoofdredacteur van FD Outlook.
FD Outlook wordt samengesteld door een redactieteam en gastauteurs, zoals Philips-topman Gerard Kleisterlee en Ruud Lubbers.
De eerste uitgave ligt vanaf woensdag in de winkel. Het blad verschijnt 6 keer per jaar.
Andere printuitgaven van FD Media Groep zijn FD Geld en FD Persoonlijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid