Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorkennis door FD Outlook

FD Media Groep lanceert een nieuw management magazine: FD Outlook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceert een nieuw management magazine: FD Outlook.

related partner content for mobile comes here

FD Outlook moet de lezer (doelgroep: CEO's en managers) met name toekomstvisie, ideeën en opinies bieden.

'Wat morgen gebeurt, staat nu in FD Outlook', zegt Antoinette de Ridder, uitgever.

'FD Outlook is nadrukkelijk gericht op de toekomst. Het gaat over trends en wat die voor zakelijke en politieke leiders kunnen betekenen', aldus Jan Fred van Wijnen, hoofdredacteur van FD Outlook.

FD Outlook wordt samengesteld door een redactieteam en gastauteurs, zoals Philips-topman Gerard Kleisterlee en Ruud Lubbers.

De eerste uitgave ligt vanaf woensdag in de winkel. Het blad verschijnt 6 keer per jaar.
Andere printuitgaven van FD Media Groep zijn FD Geld en FD Persoonlijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in