BNN start ledenwerfcampagne
Iedereen kan door lid te worden voor 5,73 euro per jaar een stukje van BNN en haar programma’s kopen. In de ledenwerfcampagne verkoopt Sophie Hilbrand zichzelf, Filemon Wesselink zijn nier, Eddy Zoey zijn gastvrijheid en verkopen Dennis en Nicolette BNN-pillen. BNN-voorzitter Patrick Lodiers zet zelfs zijn bloedeigen moeder in de verkoop.
'Met deze overdrachtelijke cadeaus willen we laten zien hoe ver we willen gaan voor nieuwe leden; we verkopen onze ziel en zaligheid. En dat is nodig: we zitten aan ons plafond. Er is voor BNN te weinig ruimte om te vernieuwen of om grenzen te verleggen. En dat is juist waar we goed in zijn en waar behoefte aan is', aldus Lodiers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHij vindt ook dat jongeren in het huidige publieke bestel 'nog steeds zwaar ondervertegenwoordigd' zijn.
Nieuwe leden kunnen ook échte BNN-cadeaus in de wacht slepen. Op bnntekoop.nl is van alles te koop voor 5,73 euro: van BNN-vloerbedekking met echtheidscertificaat tot Lama-DVD’s. En van een origineel Spuiten en Slikken T-shirt tot Try Before You Die condooms.
Naast posters, banners, advertenties en radio- en tv-spots, trekt BNN met de BNN Winkelwagen het land in, wordt er een eigen winkel in de fashion factory outlet Batavia Stad geopend en is het Veronica Magazine gekaapt.
BNN is op dit moment met 226.000 leden een B-omroep en heeft 50 pct van de zendtijd en middelen die een A-omroep heeft. Op 6 september bestaat BNN 10 jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid