Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor financiële redactionele communicatie

RedactiePartners begint een bedrijf voor financiële redactionele communicatie: RedactiePartners Financieel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau staat onder leiding van voormalig chef economie van NRC Handelsblad Mark Houben (42). Het nieuwe merk richt zich op 'het bedenken en realiseren van geloofwaardige communicatiemiddelen voor banken, verzekeraars, pensioenfondsen, beleggingsinstellingen, toezichthouders, advocatenkantoren, accountantskantoren en consultants'.

related partner content for mobile comes here

Houben stuurt een kernteam aan van twaalf specialisten die hun sporen hebben verdiend in de financieel-economische journalistiek. Daarnaast beschikt RedactiePartners Financieel over een team van projectleiders en een studio met artdirectors en vormgevers.

Het moederbedrijf RedactiePartners heeft in zijn huidige klantenbestand veel ervaring met financiële en zakelijke opdrachtgevers als AFM, Boer&Croon, VODW Marketing, FEM Business, IBM Nederland, NRC Handelsblad, DLA Piper, en Westland Utrecht. Deze klanten worden ondergebracht in het nieuwe bedrijfsonderdeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in