Ik ben Ziggo en ik doe het anders


Tros Radar wijdde gisteren daarom bijna het gehele programma aan Ziggo. En het bedrijf werd in typische Radar stijl flink aan de schandpaal genageld.
Er werd een kruiwagen met klachtenbrieven binnengerold en diverse gedupeerden lieten hun wanklachten over het bedrijf horen met Antoinette als hun aanvoerder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet moet gezegd worden dat de reactie van Ziggo prijzenswaardig was. Het beleid van de communicatie is duidelijk openheid en transparantie. Zo mocht het team van Radar- met Antoinette in touw- komen kijken en filmen op de helpdesk en met iedereen praten.
En de marketing manager was in de studio om iedereen te woord te staan, gaf ruiterlijk toe dat er fouten waren gemaakt en beloofde binnen twee weken de berg binnengekomen klachten te zullen verwerken.
Radar is met kijkcijferkanon Antoinette Hertsenberg een programma dat bedrijven kan maken en breken. Het programma heeft het afgelopen jaar de Astro-programma's van de buis gejaagd en de financiele instellingen maanden het vuur aan de schenen gelegd over de woekerpolissen.
Kortom een programma om serieus te nemen en daarom was de aanpak van Ziggo goed. Niet in discussie gaan, maar met de billen bloot en beterschap beloven. In ieder geval de beste korte termijn verdedigingsstrategie.
Nu maar hopen dat ze de klachten ook echt opgelost krijgen anders kan het nog wel eens een mooie serie vervolgprogramma's opleveren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid