Overslaan en naar de inhoud gaan

Ik ben Ziggo en ik doe het anders

Zo klinkt de televisiespot van Ziggo. Maar zoveel anders blijkt Ziggo niet! Ziggo is leverancier van (digitale) televisie en radio,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tros Radar wijdde gisteren daarom bijna het gehele programma aan Ziggo. En het bedrijf werd in typische Radar stijl flink aan de schandpaal genageld.

related partner content for mobile comes here

Er werd een kruiwagen met klachtenbrieven binnengerold en diverse gedupeerden lieten hun wanklachten over het bedrijf horen met Antoinette als hun aanvoerder.

Het moet gezegd worden dat de reactie van Ziggo prijzenswaardig was. Het beleid van de communicatie is duidelijk openheid en transparantie. Zo mocht het team van Radar- met Antoinette in touw- komen kijken en filmen op de helpdesk en met iedereen praten.

En de marketing manager was in de studio om iedereen te woord te staan, gaf ruiterlijk toe dat er fouten waren gemaakt en beloofde binnen twee weken de berg binnengekomen klachten te zullen verwerken.

Radar is met kijkcijferkanon Antoinette Hertsenberg een programma dat bedrijven kan maken en breken. Het programma heeft het afgelopen jaar de Astro-programma's van de buis gejaagd en de financiele instellingen maanden het vuur aan de schenen gelegd over de woekerpolissen.

Kortom een programma om serieus te nemen en daarom was de aanpak van Ziggo goed. Niet in discussie gaan, maar met de billen bloot en beterschap beloven. In ieder geval de beste korte termijn verdedigingsstrategie.

Nu maar hopen dat ze de klachten ook echt opgelost krijgen anders kan het nog wel eens een mooie serie vervolgprogramma's opleveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in