Overslaan en naar de inhoud gaan

'Bedrijfsnaam een van de belangrijkste marketingtools'

Kreeg een berichtje van Joachim ter Haar, managing partner van naamgevingsbureau Zigila. Hij wil graag een stelling voorleggen aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kreeg een berichtje van Joachim ter Haar, managing partner van naamgevingsbureau . Hij wil graag een stelling voorleggen aan de MolBlog-lezers:

related partner content for mobile comes here

'De meeste startende ondernemers kiezen hun bedrijfsnaam veel te onzorgvuldig; vaak wordt pas op het allerlaatst, binnen een half uurtje, een naam bedacht.

'Dit terwijl de bedrijfsnaam een van de belangrijkste marketingtools is!
Een slecht gekozen naam breekt je uiteindelijk op, bijvoorbeeld bij een uitbreiding van het productassortiment of een expansie naar het buitenland. Daarom zeg ik: een slimme ondernemer draait het proces om en begint veel eerder in het bedrijfopstartproces met de marketing, zoals het bedenken van een passende naam, om latere ellende te voorkomen.'

Wat vinden jullie? Hoe belangrijk is de bedrijfsnaam? En op welk moment in het opstarten van het bedrijf moet je aan de naam gaan denken?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in