Omzetgroei Albert Heijn remt af
Ook winkelketen Albert Heijn voelt de afname van het consumentenvertrouwen in Nederland als gevolg van de economische malaise in de wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De omzetgroei remde in het derde kwartaal af, zo blijkt uit vandaag gepubliceerde omzetcijfers van moederconcern Ahold. De omzet voor AH kwam in het derde kwartaal uit op 2 miljard euro. Dit is inclusief de recent overgenomen C1000-winkels van supermarktconcern Schuitema.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De groei is minder dan de 11,8 procent omzetgroei die de marktleider in Nederland in het tweede kwartaal realiseerde. De identieke omzetgroei met een gelijk aantal winkels kwam uit op 8,3 procent, terwijl een groei van 7 procent was voorspeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe totale omzet voor Ahold kwam in het derde kwartaal uit op 5,8 miljard euro (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid