DA herpositioneert en schrapt Beauté


DA bestaat uit twee type winkels: 320 winkels die voornamelijk drogist zijn en 80 winkels die zowel drogisterij als luxe parfumerie zijn. Die laatstgenoemde winkels voerden het label Beauté. Als onderdeel van een nieuwe positionering zullen de winkels voortaan heten: DA Drogisterij & Parfumerie en DA Drogisterij & Luxe parfumerie.
De belangrijkste reden is dat DA als retailmerk bekender wil worden. De door Pluspoint gemaakte campagne die uit de nieuwe positionering voortkomt, heeft als thema ‘DA weet er alles van’ en gaat volgende week van start.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDA werd vorig jaar overgenomen door Aletra Capital Partners en Wagram Equity Partners nadat financiële problemen waren ontstaan bij de drogisterijketen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid