Overslaan en naar de inhoud gaan

DA herpositioneert en schrapt Beauté

Drogisterijketen DA schrapt het label DA Beauté.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DA bestaat uit twee type winkels: 320 winkels die voornamelijk drogist zijn en 80 winkels die zowel drogisterij als luxe parfumerie zijn. Die laatstgenoemde winkels voerden het label Beauté. Als onderdeel van een nieuwe positionering zullen de winkels voortaan heten: DA Drogisterij & Parfumerie en DA Drogisterij & Luxe parfumerie.

related partner content for mobile comes here

De belangrijkste reden is dat DA als retailmerk bekender wil worden. De door Pluspoint gemaakte campagne die uit de nieuwe positionering voortkomt, heeft als thema ‘DA weet er alles van’ en gaat volgende week van start.

DA werd vorig jaar overgenomen door Aletra Capital Partners en Wagram Equity Partners nadat financiële problemen waren ontstaan bij de drogisterijketen.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in