DA herpositioneert en schrapt Beauté
DA bestaat uit twee type winkels: 320 winkels die voornamelijk drogist zijn en 80 winkels die zowel drogisterij als luxe parfumerie zijn. Die laatstgenoemde winkels voerden het label Beauté. Als onderdeel van een nieuwe positionering zullen de winkels voortaan heten: DA Drogisterij & Parfumerie en DA Drogisterij & Luxe parfumerie.
De belangrijkste reden is dat DA als retailmerk bekender wil worden. De door Pluspoint gemaakte campagne die uit de nieuwe positionering voortkomt, heeft als thema ‘DA weet er alles van’ en gaat volgende week van start.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDA werd vorig jaar overgenomen door Aletra Capital Partners en Wagram Equity Partners nadat financiële problemen waren ontstaan bij de drogisterijketen.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid