Einde samenwerking AD NieuwsMedia en MaxTT
AD NieuwsMedia en narrowcastingexploitant MaxTT hebben besloten hun samenwerking per 1 november 2008 te beëindigen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MaxTT verzorgt narrowcasting via beeldschermen in sportkantines. AD NieuwsMedia bracht het nieuws op deze schermen. De samenwerking wordt beëindigd, omdat MaxTT afgelopen zomer is overgenomen door MediaLandscape. De samenwerking die AD NieuwsMedia heeft met MoreTV, dat narrowcasting verzorgt in fitnesscentra en healthclubs, blijft wel bestaan. Woordvoerder Rob Okhuizen licht desgevraagd toe waarom AD NieuwsMedia niet verdergaat met overnamepartij MediaLandscape: 'MediaLandscape heeft al een overeenkomst met de NOS als contentprovider. Daarnaast is MediaLandscape meer een concurrent van MoreTV, waar wij ook mee werken, dan MaxTT dat was.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid