Publieke omroep op bijna 40 pct marktaandeel
De drie publieke zenders hadden in week 43 een marktaandeel van 39,7 procent in het tijdvak 18.00-24.00 (6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 1 is was weer ruim marktleider met 22,5 procent. Ook Nederland 3 scoorde goed met een aandeel van 10,9 procent. RTL 4 was met 13,3 procent maar net iets groter dan SBS 6 dat 13,2 procent had.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 24,6 procent en SBS Broadcasting op 23,1 procent. Met 2.897.000 kijkers is het NOS Journaal van gisteravond de best bekeken uitzending van de week. Studio Sport Eredivisie gaat richting 3 miljoen met 2.797.000 kijkers. De Reünie was derde met 2.768.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid