Nieuw advertentieconcept voor goede doelen


Het gaat om de 'ladder' UIT met een Goed Doel in dagbladen als NRC Handelsblad, Trouw en de Volkskrant. Voorlopig wordt deze UIT-ladder elke maand op de laatste woensdag en donderdag in de culturele bijlagen en kunstkaternen gepubliceerd.
De lezers van de drie landelijke dagbladen worden op beknopte wijze aangemoedigd om actief deel te nemen aan de culturele activiteiten van goede doelen die vrij toegankelijk zijn en niet uitsluitend bestemd zijn voor de leden of donateurs. Dit kan variëren van een benefietconcert, een theatervoorstelling, een expositie, een culturele manifestatie tot een activiteit op een landelijk festival.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUIT met een Goed Doel is een initiatief van full-service communicatieadviesbureau BBK/Door Vriendschap Sterker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid