Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw advertentieconcept voor goede doelen

Goede Doelen met een zogenaamd CBF keur die graag hoog opgeleiden willen bereiken met interesse voor cultuur kunnen vanaf december…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de 'ladder' UIT met een Goed Doel in dagbladen als NRC Handelsblad, Trouw en de Volkskrant. Voorlopig wordt deze UIT-ladder elke maand op de laatste woensdag en donderdag in de culturele bijlagen en kunstkaternen gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

De lezers van de drie landelijke dagbladen worden op beknopte wijze aangemoedigd om actief deel te nemen aan de culturele activiteiten van goede doelen die vrij toegankelijk zijn en niet uitsluitend bestemd zijn voor de leden of donateurs. Dit kan variëren van een benefietconcert, een theatervoorstelling, een expositie, een culturele manifestatie tot een activiteit op een landelijk festival.

UIT met een Goed Doel is een initiatief van full-service communicatieadviesbureau BBK/Door Vriendschap Sterker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in