Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Friesland Foods met anti AH advertentie

Morgen plaatst Friesland Foods halfpaginagrote advertenties voor de merken Appelsientje en Chocomel in de dagbladen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De advertenties zijn - in navolging van de advertenties van Unilever - een reactie op de huismerkencampagne van Albert Heijn. Daarin worden A-merken en AH Huismerken in een blinde test met elkaar vergeleken. 'AH mag wel een weerwoord krijgen', zegt Friesland Foods woordvoerder Rob van Dongen, 'er is namelijk wel degelijk verschil tussen A-merken en huismerken, bijvoorbeeld op het gebied van innovatie en distributie. Chocomel is bijvoorbeeld bijna overal verkrijgbaar, van snackbar tot sterrenrestaurant'.

related partner content for mobile comes here

Ook op smaak winnen A-merken het van huismerken, volgens Van Dongen. Dat blijkt bijvoorbeeld uit de onafhankelijke smaaktest in opdracht van Friesland Foods. Daaruit blijkt dat Appelsientje het lekkerst wordt gevonden.

Naast de landelijke dagbladen, worden ook de regionale dagbladen en de gratis dagbladen ingezet. De kopregels van de advertenties luiden: 'Appelsientje, al 35 jaar het beste onder de zon' en 'Chocomel, al 75 jaar de enige echte'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in