Overslaan en naar de inhoud gaan

12 Genomineerden voor PIM Marketing Literatuurprijs

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft uit het totaal van 34 marketingboeken 12 boeken geselecteerd die aanmerking komen voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het (PIM) heeft uit het totaal van 34 marketingboeken 12 boeken geselecteerd die aanmerking komen voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008.

related partner content for mobile comes here

De lijst:

- Merk hoe sterk (P. Moers)
- Het merk mens (F. van Dyk)
- Gebiedsmarketing (M. Buhrs)
- Het merk is dood leve het merk (P. Stamsnijder)
- Media2 (A. van Pluuren en M. Groenveld)
- Me the Media (J. Bloem, M. van Doorn, S. Duivestein)
- Visionaire marketing (H. Robben, R. Moenaart, P. Gouw)
- Digitale Marketing & Communicatie (U. Schuurmans)
- Affiliate Marketing (W. de Jager)
- Cultuurmarketing (Th. Noordma)
- Cool ! Winst door belevenismarketing (D. van Tiel)
- Chief Commercial Officer (S. Linnenbank, H. Timmer, M. Raijmakers)

De jury, bestaande uit voorzitter Hans Molenaar (Voorzitter PIM), prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de VU), prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft), Drs Tim de Boer (directeur Pleon), drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association). drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING), ing. Bjørn. Hascher(uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie), Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune) en Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School), reikt de prijs uit op 25 november 2008, bij Atos Consulting in Utrecht.

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs: in hoeverre is de auteur erin geslaagd vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven.

Een aantal van deze titels zijn het afgelopen jaar besproken in Tijdschrift voor Marketing, dus de komende tijd zal ik wat van die recensies hier op Molblog plaatsen.

Heeft iemand hier een favoriet?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in