Overslaan en naar de inhoud gaan

RoodMerk

Sinds kort zitten we tot ons nek in de ergste financiële crisis die ons systeem teistert. De jaren 30 van de vorige eeuw zijn er niets bij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat het in de wereld alleen om geld gaat is wel duidelijk, er wordt over niets anders gesproken. Maar er zijn nog een paar andere belangrijke waarden.

related partner content for mobile comes here

Niemand hoor je over het effect dat deze crisis zal hebben op het vertrouwen van de Consumens. Niemand hoor je over de schade die Bank en VerzekeringsMerken aan andere"Merken" hebben toegebracht.

Niet alleen de gewone belastingbetalende Consumens wordt de dupe van het financiële geklungel maar in het kielzog hele colonnes Merken.
Volgens mijn bescheiden mening lijden Merken enorme Merkschade.

De Merkinflatie heeft de afgelopen weken grote proporties aangenomen..
Zorgvuldig opgebouwd Merkvertrouwen heeft enorme deuken opgelopen. Het Merk is de grote verliezer. Waar moet je als Consumens nog op kunnen bouwen? De nieuwe Consumens die toch al kritisch om zich heen kijkt en met Merktrouw al vaak in scheiding ligt, vertrouwt zo langzamerhand geen enkel Merk meer.

De garantie die een goede Merklading bood aan de Consumens verdampt als een druppel in een hete pizza-oven.

Deze veronderstelling heeft grond gekregen na een beperkt kwalitatief onderzoekje wat wij gehouden hebben.

Er is plotseling minder vertrouwen in het Merk AH, Philips en nog een paar bekende sterke Merken.
Voor mij een teken dat niet alleen de banken in het rood zijn geschoten maar ook het 'Merk' Merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in