Vincent Pijpers invloedrijkst in sponsoring


Rabobank is al jaren de grootste sponsor in Nederland. Volgens SponsorTribune was het afgelopen jaar cruciaal voor het sponsoringbeleid van de Rabobank, met name door de affaire Rasmussen. Pijpers heeft ook een belangrijke stem in de verdeling van het sponsorgeld van de bank, die dit jaar de sponsorcontracten met de Hockeybond en de Wielrenunie verlengde.
In de lijst van 20 invloedrijkste mensen staat commercieel directeur van de KNVB Jean Paul Decossaux op de twee. Henri van der Aat, algemeen directeur a.i. van Ajax en directeur van sportmarketingbureau Trefpunt, staat op nummer drie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNieuw in de lijst zijn Boudwijn Poelmann, de oprichter en directeur van de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en BankGiro Loterij; Jan Driessen, communicatie directeur van Aegon en voorzitter van de BvA en Alex Tielbeke, de directeur van de Eredivisie CV. Er staat een vrouw in de lijst: Heleen Crielaard, de sponsormanager van de Rabobank.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid