Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Pijpers invloedrijkst in sponsoring

Vincent Pijpers van de Rabobank is door SponsorTribune gekozen tot invloedrijkste man in de Nederlandse sponsorwereld. Pijpers neemt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank is al jaren de grootste sponsor in Nederland. Volgens SponsorTribune was het afgelopen jaar cruciaal voor het sponsoringbeleid van de Rabobank, met name door de affaire Rasmussen. Pijpers heeft ook een belangrijke stem in de verdeling van het sponsorgeld van de bank, die dit jaar de sponsorcontracten met de Hockeybond en de Wielrenunie verlengde.

related partner content for mobile comes here

In de lijst van 20 invloedrijkste mensen staat commercieel directeur van de KNVB Jean Paul Decossaux op de twee. Henri van der Aat, algemeen directeur a.i. van Ajax en directeur van sportmarketingbureau Trefpunt, staat op nummer drie.

Nieuw in de lijst zijn Boudwijn Poelmann, de oprichter en directeur van de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en BankGiro Loterij; Jan Driessen, communicatie directeur van Aegon en voorzitter van de BvA en Alex Tielbeke, de directeur van de Eredivisie CV. Er staat een vrouw in de lijst: Heleen Crielaard, de sponsormanager van de Rabobank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in