Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingdirecteur Bugaboo wint CMO Award

Madeleen Klaasen, marketing director van Bugaboo International, ontving gisteren in Frankfurt de Europese CMO Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Met een exceptioneel succesvolle marketingstrategie en een consistente implementatie ervan heeft Madeleen Klaasen in korte tijd rond de Bugaboo kinderwagen door iconische, creatieve en innovatieve marketing een sterk international merk gebouwd”, aldus de jury van de CMO of the Year Award.

related partner content for mobile comes here

Booz & Company, een internationale management consultancy organisatie, hield voor de derde keer de ‘CMO of the year’ award. Met deze jaarlijkse prijs wil het bedrijf de aandacht vestigen op innovatieve, creatieve en succesvolle marketing bij Europese bedrijven. De genomineerden worden door derden aangedragen, waarna een jury bestaande uit internationale ceo’s, marketingexperts en consultants van Booz & Company in vier selectieronden tot een winnaar komen.

Naast Madeleen Klaasen werden de Italiaan Luca de Meo van Fiat en Dr. Hannes Ametsreiter van Mobilkom Austria ook tot CMO of the Year uitgeroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in