Overslaan en naar de inhoud gaan

HP/De Tijd blijft wekelijks, hoofdredactie en eenderde redactie weg

De hoofddirectie van Audax heeft naar eigen zeggen met de redactieraad van HP/De Tijd overeenstemming bereikt over 'een herstelplan voor en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overeenstemming houdt in hoofdlijnen in dat HP/De Tijd, 'onder strikte voorwaarden, in een wekelijkse frequentie blijft verschijnen en dat de formule zal worden gemoderniseerd. Het uitbrengen van een aantal Specials maakt hiervan een belangrijk onderdeel uit. Ook crossmediale ondersteuning van het blad zal een belangrijke plaats gaan innemen. Naast de printversie zal de website van HP/De Tijd een prominente rol krijgen in actuele berichtgeving'. Volgens Audax zal 'de redactie aangestuurd gaan worden door een nieuwe, eenhoofdige, hoofdredactie en de schrijvende redactie zal, op basis van een taakstellend budget, met circa een derde deel worden ingekrompen. Gedwongen ontslagen worden niet uitgesloten, hoewel zal worden gestreefd naar vertrek op basis van vrijwilligheid. In overleg met redactieraad en NvJ zal een sociaal plan worden opgesteld dat van toepassing zal zijn op deze reorganisatie. De wijzigingen dienen op 1 januari te zijn doorgevoerd'. De Audax-hoofddirectie heeft, in het kader van de continuïteit, de huidige hoofdredactie verzocht haar werkzaamheden tot die datum nog voort te zetten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in