Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Inhaakmedailles 2008 uitgereikt

In het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid werden afgelopen vrijdag de Gouden Inhaakmedailles uitgereikt voor de beste inhakers op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zowel de tv-commercial door 72andSunny als de internetactiviteiten door AKQA wonnen Goud. In de categorie RTV was er ook een gouden medaille voor de commercial van Holland Casino (TBWA/NEBOKO) waarin werd samengewerkt met Heineken.
Beste printuiting was de Volkswagen Polo advertentie van DDB, terwijl Blokker en Van Wanten Etcetera Goud wonnen voor de promotie met de ‘Brulshirts’. De Station Beijing campagne van Nederlandse Spoorwegen sleepte de Gouden Inhaakmedaille voor de beste cross-mediale campagne in de wacht (Bookmark, Kumpany, Big Shots, DDB, Reddion, Mindshare en Van Keep).
De Gouden Inhaakmedailles 2008, een initiatief van Peter Strating, werden mogelijk gemaakt door sponsors AD NieuwsMedia, Ster, Adformatie en WebAds. De winnende uitingen zijn nog te zien op .

related partner content for mobile comes here

Gouden Inhaakmedailles 2008:

Categorie RTV:
Holland Casino (TBWA/NEBOKO)
Nike (72andSunny)

Categorie Print:
Volkswagen (DDB)

Categorie SP:
Blokker (Van Wanten Etcetera)

Categorie Interactief:
Nike (AKQA)

Categorie Cross-mediaal:
Nederlandse Spoorwegen (Bookmark, Kumpany, Big Shots, DDB, Reddion, Mindshare, Van Keep)

Eervolle vermeldingen 2008

Categorie RTV:
Staatsloterij (Humorprijs) (Doom&Dickson)
Blokker (Van Wanten Etcetera)
Albert Heijn (TBWA/NEBOKO)
ING-Postbank (LeukWerkt!)
E-on (XXS)
Rexona (Lemz)

Categorie Print:
Transavia (Young&Rubicam/NotJustFilm)
Delta Lloyd (Lowe&Draft/FCB)
ING-Postbank (LeukWerkt!)

Categorie SP:
Albert Heijn (TBWA/NEBOKO)
Nuon (N=5)
Rexona (Lemz)
Heineken (TBWA/NEBOKO)

Categorie Interactief
Wehkamp (Pellicola)
Nederlandse Spoorwegen (Bookmark)

Categorie Cross mediaal
Rexona (Lemz, Trefpunt)

Foto: Chris van Houts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in