Gouden Inhaakmedailles 2008 uitgereikt
Zowel de tv-commercial door 72andSunny als de internetactiviteiten door AKQA wonnen Goud. In de categorie RTV was er ook een gouden medaille voor de commercial van Holland Casino (TBWA/NEBOKO) waarin werd samengewerkt met Heineken.
Beste printuiting was de Volkswagen Polo advertentie van DDB, terwijl Blokker en Van Wanten Etcetera Goud wonnen voor de promotie met de ‘Brulshirts’. De Station Beijing campagne van Nederlandse Spoorwegen sleepte de Gouden Inhaakmedaille voor de beste cross-mediale campagne in de wacht (Bookmark, Kumpany, Big Shots, DDB, Reddion, Mindshare en Van Keep).
De Gouden Inhaakmedailles 2008, een initiatief van Peter Strating, werden mogelijk gemaakt door sponsors AD NieuwsMedia, Ster, Adformatie en WebAds. De winnende uitingen zijn nog te zien op www.goudeninhaakmedailles.nl.
Gouden Inhaakmedailles 2008:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Categorie RTV:
Holland Casino (TBWA/NEBOKO)
Nike (72andSunny)
Categorie Print:
Volkswagen (DDB)
Categorie SP:
Blokker (Van Wanten Etcetera)
Categorie Interactief:
Nike (AKQA)
Categorie Cross-mediaal:
Nederlandse Spoorwegen (Bookmark, Kumpany, Big Shots, DDB, Reddion, Mindshare, Van Keep)
Eervolle vermeldingen 2008
Categorie RTV:
Staatsloterij (Humorprijs) (Doom&Dickson)
Blokker (Van Wanten Etcetera)
Albert Heijn (TBWA/NEBOKO)
ING-Postbank (LeukWerkt!)
E-on (XXS)
Rexona (Lemz)
Categorie Print:
Transavia (Young&Rubicam/NotJustFilm)
Delta Lloyd (Lowe&Draft/FCB)
ING-Postbank (LeukWerkt!)
Categorie SP:
Albert Heijn (TBWA/NEBOKO)
Nuon (N=5)
Rexona (Lemz)
Heineken (TBWA/NEBOKO)
Categorie Interactief
Wehkamp (Pellicola)
Nederlandse Spoorwegen (Bookmark)
Categorie Cross mediaal
Rexona (Lemz, Trefpunt)
Foto: Chris van Houts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid