Overslaan en naar de inhoud gaan

Wedstrijd: wie poetst het imago van Nederland op?

Staatssecretaris Heemskerk en Bas Verhart van het Innovatieplatform en directeur van Mediarepublic gaven afgelopen week tijdens PICNIC in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar krijgt een productiebudget van maximaal € 500.000 om het beste idee uit te voeren. Nederland heeft veel te bieden, maar stelt zich in het buitenland vaak te bescheiden op.Ten onrechte, vinden het Innovatieplatform en het ministerie van Economische Zaken. Een nieuwe impuls aan de Holland Branding moet daar verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

Een jury zal alle ideeën en concepten beoordelen op creativiteit, onderscheidend vermogen en uitvoerbaarheid. Top designer Marcel Wanders is juryvoorzitter. De jury bestaat verder uit Jan Poelman, senior vice-president Philips Lighting BV, Agnes Willenborg, managing director van Media Catalyst, Simon Anholt, internationaal adviseur en specialist nationbranding, Marlies Dekkers, top ontwerpster en directeur van MD design & communication BV, Ernst Veen, directeur van St. Nieuwe Kerk en directeur van de Hermitage Amsterdam en Bart Stomphorst, Sandd-pionier en directeur.

Op 3 december 2008 worden de vijf finalisten bekend gemaakt in de Van Nelle fabriek tijdens het jaarlijkse innovatie-event van het Innovatieplatform. De finalisten krijgen vervolgens een paar maanden de tijd om hun voorstellen uit te werken voor een zinderende finale in het voorjaar van 2009. De productie van het winnende voorstel vindt in 2009 plaats.

De is onderdeel van de veranderagenda 'Nederland in de wereld, connecting global ambitions' en past in het Holland Brandingbeleid van het ministerie van Economische Zaken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in