Overslaan en naar de inhoud gaan

Metamorfose voor boekhandel De Slegte

Boekhandel De Slegte ondergaat een complete metamorfose. De huisstijl is gemoderniseerd, het logo heeft frisse kleuren gekregen en er is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe stijl is voor het eerst te zien op 15 november tijdens de opening van de eerste volledig vernieuwde winkel in Den Haag. Het gaat om een combinatie van oude en nieuwe elementen waardoor een eigentijdse winkel moet ontstaan zonder het ‘De Slegte gevoel’ te verliezen.

related partner content for mobile comes here

Ron Mulders, directeur van De Slegte: 'We hebben te maken met een snel bewegende markt, waarin het leesgedrag verandert en de internetverkoop toeneemt. Na een gedegen marktanalyse en intensief onderzoek naar de wensen van onze klanten, hebben we heldere keuzes gemaakt voor de winkels en ons assortiment. Deze zijn doorvertaald naar een geheel vernieuwd winkelconcept. Het nieuwe logo is het sluitstuk van deze metamorfose en staat symbool voor ons totale veranderingsproces.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in