Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie koopt LinkedIN ?

Eindelijk is het dan zo ver. LinkedIn wordt echt meer dan een online kaartenbak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eindelijk is het dan zo ver. wordt echt meer dan een online kaartenbak.

related partner content for mobile comes here

Ik kreeg als groepsbeheerder vandaag een email met daarin de aankondiging van een aantal applicaties die binnen LinkedIN gaan draaien.

Geheel naar Open Social richtlijnen is het straks mogelijk om externe applicaties binnen je zakelijke netwerk te draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk om presentaties toe te voegen, om je blog op basis van wordpress te delen.

Ik heb wat uitgeprobeerd, helaas werkt het nog niet bepaald vlekkeloos.

De vraag die ik me vervolgens stel is tweeledig: Wanneer en door wie wordt LinkedIN straks gekocht.

Het kwantitatieve bereik van LinkedIN was al aardig, nu deze kwaliteitsslag toegevoegd is, is het zowel voor verkoper als koper een interessante prooi.

Wie zal de koper worden?

Ik zet in op Google.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in