Overslaan en naar de inhoud gaan

Joop van den Ende in Hyves

Joop van den Ende en Hubert Deitmers nemen een substantieel minderheidsbelang in Hyves. Met een bereik van 6,5 miljoen unieke bezoekers per…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hubert Deitmers is managing partner en mede-eigenaar van Van den Ende & Deitmers. Hij is sinds 2005, nog voordat hij met Joop van den Ende de gezamenlijke venture capital maatschappij oprichtte, minderheidsaandeelhouder van Hyves: "Ik ben als mede-eigenaar zo'n drie jaar betrokken bij Hyves; ik heb van dichtbij gezien hoe Hyves als social network en als nieuw maatschappelijk verschijnsel het Nederlandse medialandschap definitief heeft veranderd. Het bereik van Hyves is in Nederland groter dan de grootste televisiezender, de grootste radiozender en het grootste landelijke dagblad.

'Niet alleen het aantal leden neemt nog steeds fors toe, maar zeker zo belangrijk is dat ook het gebruik per lid en het aantal nieuwe toepassingen sterk toeneemt. Joop van den Ende en ik zijn dan ook zeer verheugd om nu ook gezamenlijk met ons Crossmedia Fund bij de toekomstige ontwikkelingen van Hyves betrokken te kunnen zijn en mee te kunnen denken over de vele innovatieve mogelijkheden die dit platform biedt."

Raymond Spanjar, Chief Hyving Officer van Hyves: "Hubert is al bijna sinds het begin van Hyves aandeelhouder en altijd zeer betrokken. Zijn advies en netwerk heeft Hyves al veel geholpen en we zijn erg blij dat we nu ook worden ondersteund door Joop van den Ende en het team van Van den Ende & Deitmers."

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in