Overslaan en naar de inhoud gaan

FC Utrecht heeft zijn eigen Roman Abramovich

De Utrechtse investerdeer Frans van Seumeren, voormalig directeur van Mammoet International, het bedrijf dat zorg droeg voor de berging van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Utrechtse investerdeer Frans van Seumeren, voormalig directeur van , het bedrijf dat zorg droeg voor de berging van de Russische onderzeeer Koersk, heeft voor een bedrag van 16 miljoen euro een meerderheidsbelang van 51% verworven in FC Utrecht. Dat maakte de club bekend bij monde van .

related partner content for mobile comes here

De toekomst van de club is daarmee veiliggesteld en de huidige cultuur en de identiteit van de club blijven gehandhaafd, aldus de voorzitter. "We hebben nu de mogelijkheid er sportief een betere club van te maken en we kunnen nu ook verder investeren in bijvoorbeeld jeugdopleiding en scouting. Daarnaast houden we zelf 49 procent van de aandelen in handen, de Stichting Beheer Aandelen blijft dus ook bestaan ."

Van Seumeren wil zich voor een periode van tien jaar aan de club verbinden. Shirtsponsor Phanor ontwikkelde eerder dit seizoen vergelijkbare plannen, maar die vonden geen doorgang. (Bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in