Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Dialogue van start

Sanoma Uitgevers start vandaag een nieuwe activiteit: Sanoma Dialogue. Hans de Ligt (ex-Advance) krijgt de leiding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma Dialogue gaat zich bezighouden met dialoogmarketing: consumenten/lezers in contact brengen met adverteerders, op alle mogelijke interactieve manieren. Dialogue ontwikkelt crossmediale concepten waarbij de informatiebehoefte van de klant centraal staat.

related partner content for mobile comes here

Momenteel werkt De Ligt aan de eerste initiatieven, de organisatie en bemanning van de afdeling. Hij is afkomstig van Advance (commercieel directeur/partner), bekend van Stay or Go, Quality Time, Je Echte Leeftijd en andere interactieve en crossmediale concepten. Voor zijn tijd bij Advance was hij enkele jaren verantwoordelijk voor crossmediale initiatieven bij KPN (manager crossmedia) en Planet Internet (manager online sales).
De Ligt gaat als director Sanoma Dialogue rapporteren aan de nieuwe COO Online & Media Innovatie die binnenkort benoemd moet worden. Totdat dit bekend is rapporteert Hans aan Henk Scheenstra, COO Print.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in