Overslaan en naar de inhoud gaan

Televisiekijken én internetten

Veel volwassenen blijken het prima te kunnen: televisiekijken en internetten, tegelijkertijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de VS is bijvoorbeeld 78 procent van de online volwassenen weleens online tijdens het televisiekijken. En 35 procent zegt dit vaak te doen, of altijd.

related partner content for mobile comes here

Aldus onderzoeksbureau Harris Interactive, in opdracht voor videozoekmachine Blinkx.

62 procent zoekt online naar content die niets te maken heeft met wat ze op dat moment op televisie zien.

25 procent zoekt naar online informatie dat in zekere zin in relatie staat tot het bekeken televisieprogramma, zoals acteursprofielen (51 procent), producten die in reclames voorbij kwamen (40 procent), aangekondigde events (39 procent).

Harris Interactive ondervroeg 2471 volwassenen in de VS en 2228 in Groot Brittannië.

Bron: MarketingCharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in