Commerciële zenders samen op 42,1 procent


De HMG-zenders scoorden samen 26,6 procent: RTL4 17 procent, RTL5 en Yporin beide 4,8. SBS kwam uit op 15,5. SBS6 behaalde 8,4, Net5 4,5 en Veronica 2,6 procent.
Best bekeken programma was dit keer Kopspijkers met 3,64 miljoen kijkers. Studio Sport van gisteravond 19.00 uur trok 3,43 miljoen kijkers. De Champions League-wedstrijden van Ajax en PSV staan derde en vierde. Ajax-AC Milan was goed voor ruim 3,1 miljoen kijkers, AS Monaco-PSV scoorde 2,6 miljoen kijkers. De vijfde stek is voor Baantjer met 2,54 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHMG weet met een marktaandeel van 31,2 procent in de doelgroep boodschappers 20/49 haar marktleiderspositie in november handhaaft. De publieken kwamen uit op 30,1 procent en de SBS groep op 26,1 procent. HMG deed het goed met onder meer Schotland -Nederland (3,7 miljoen kijkers), Baantjer, De Bauers en de vooravondprogrammering van RTL 4 (Bron: SKO/HMG).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid