SNS Reaal Groep wil meer samenhang in merken
SNS Reaal Groep wil zich meer profileren als één krachtige retailbankverzekeraar, met als hoofdmerken SNS Bank en Reaal Verzekeringen. Ze…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Wij willen onderstrepen dat we familie van elkaar zijn’, zegt Sjoerd van Keulen, bestuursvoorzitter van SNS Reaal Groep. ‘Afgelopen jaren heeft ons bedrijf grote vorderingen gemaakt in de ontwikkeling en synergie van onze activiteiten. Deaardoor is de keuze voor meer samenhang in ons merkenbeleid een logische.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook met de naamswijziging van Hooge Huys in Reaal Verzekeringen moet de eenheid binnen de groep worden benadrukt. Inhoudelijk heeft de omlabeling geen consequenties voor het verzekeringsmerk. Het blijft een merk dat zijn producten uitsluitend via intermediairs op de markt brengt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid